Sesuatu Yang Tertunda – By : Iwan Fals Featuring Padi – Piyu

Disini Aku sendiri menatap relung² hidup.
Aku merasa hidupku tak seperti yang Kuinginkan.
Terhampar begitu banyak warna gelap sisi diriku.
Seperti yang mereka tau, Seperti yang mereka tau.

# Aku merasa disudutkan kenyataan,
menuntut diriku dan tak sanggup Kumelawan.
Butakan mataku semua tentang keindahan,
menggugah takutku, menantang sendiriku.

* Temui cinta lepaskan rasa,
Temui cinta lepaskan rasa.

Disini Aku sendiri, masih seperti dulu yang takut.
Aku merasa hidupku pun surut, tuk tumpukkan harap.
Tergambar begitu rupa, samar seperti yang Kurasakan.
Kenyataan itu pahit, kenyataan itu sangatlah pahit.

( Kembali ke # lalu * 2X )

Temui cinta… 3X

Tinggalkan Balasan

